torsdag 24. mars 2011

Sam&Sofie - 3. kapittel


Str 68





Str 80



Str 86/92

...og sagaen fortsetter ;) 
Blogg er et godt medium på mange måter, men den største bakdelen er at man må scrolle nedover for å se eldre innlegg. Jeg skulle mye heller hatt en meny på toppen der man kunne klikke seg inn på de ulike kategoriene, og dermed fått en mye bedre oversikt over hva som faktisk finnes her inne. Min kjære har jobbet (meget sporadisk) med en hjemmeside til meg som vil ha mer gallerifunskjon med bloggen som en egen del av sida. Gleeeder meg til den er ferdig! Enn så lenge må jeg tolerere all scrolling og fortsette soga om Sam&Sofie i flere kappitler. Skulle jeg blogget alt på en gang ville det fyllt flere bloggsider. Tungvint - helt klart - men jeg klager egentlig ikke ;)

Bodyene er mitt eget mønster, lagd for å vokse med barnet. De har ekstra lang klaff bak og har smal fasong + ribb på ermene. Litt tryllestøv har jeg lurt i de, sånn at de kan brukes i mange måneder. Så for de som evt måtte få en av disse som et lite yndlingsplagg, kan de ha glede av det lenge, lenge. Alle bodyene blir å finne hos Sam&Sofie, og i neste innlegg kommer buksene som hører til.

So long! ;)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe flotte!!

Hobbymegher sa...

Utrolig herlige klær du lager!
- Som vanlig! Hehe!
Like moro å se dem hver gang!!

Klem, Lille- T.

Inger Johanne sa...

Så mykje fint du lagar - eg sit her og er litt mållaus...Alvekjolane var spesielt flotte!
Legg meg til som følgar, eg:-)