torsdag 24. februar 2011

Tvillingkjoler...igjen




 

Jeg sydde to tvillingkjoler før jul, som ble veldig godt motatt av både mor og barn...bortsett fra at hun hadde presisert at hun skulle ha lange ermer. Helt tydelig i mailen, jeg hadde til og med svart klart og tydelig at, joda; null problem med lange ermer. Tydeligvis var det ikke så enkelt likevel. Jeg sydde i vei, strålende fornøyd med alvejentene som kikke opp på meg fra bordet. Styra og sulla med hvilke farger jeg skulle velge så de skulle matche hverandre, om applikasjonene skulle være identiske eller ikke...og satte like strålende fornøyd på korte ermer og synes det ble så fint som bare det. Og det ble jo det. Bare at det var jo ikke slik kunden hadde bestilt de. Da jeg leste mailen kjente jeg at jeg ble varm helt opp til ørene, selv om både mamman og jentene synes kjolene var kjempefine. Hun fikk valget mellom å sende tilbake kjolene så jeg kunne sette på nye ermer, eller bestille et par nye til redusert pris. Det ble det siste alternativet, og et sted i Norges land er det nå to tvillingjenter som svinser rundt i til sammen 4 Jubelkjoler.
Det synes jeg i grunn er veldig fint å tenke på! :)

Kjolene er sydd velour fra Jny Design og S&S, mønster er eget. Str 8år.


4 kommentarer:

Pia sa...

Nydelige kjoler!

Dida & Bit sa...

Nydelige kjoler! Er det blomstrete foret i lommene fra S&S?

Og de kåpene i forrige innlegg... Fantastisk flotte!

Unknown sa...

Flotte flotte flotte. Liker veldig godt fargesammensetningen!

Jubel sa...

Tusen takk :)

Lommestoffet er S&S ja!